Jesienna promocja w salonie urody

Wakacje dobiegły końca, nasi klienci wrócili z urlopów, a jesień tuż tuż. Najwyższy czas na przegląd zabiegów, które warto wyeksponować w jesiennej ofercie naszego salonu kosmetycznego. Podajemy garść przykładów usług, które warto promować w tym sezonie, by przyciągnąć więcej klientów.

Powitaj jesień, pożegnaj zmarszczki

Każdy salon posiada w swojej ofercie usługi przeciwzmarszczkowe. Nie każdy właściciel lub manager salonu wie, kiedy jest najatrakcyjniejszy czas na potęgowanie reklamy tych zabiegów. Jesień jest ku temu rewelacyjną porą. Możemy bowiem bardzo przekonująco uzasadnić wówczas potrzebę kuracji przeciwzmarszczkowej i uświadomić naszym klientkom, że mamy dla nich coś, czego nie dostarczą swojej skórze same. Większość Polaków podczas lata chętnie oddaje się kąpielom słonecznym – czy to w kraju, czy za granicą. Do tego kąpiele w słonej wodzie, wysokie temperatury i skóra zaczyna wymagać regeneracji. Naszym zadaniem jest przypomnieć klientkom, że możemy ich skórze pomóc. Zaczynamy zatem intensywną kampanię zabiegów przeciwzmarszczkowych, zamykania naczynek i usuwania przebarwień, bo są to najczęstsze problemy, jakie klientka zauważy po wakacjach. Ułóżmy zatem promocję z udziałem tych technologii, które chcemy promować i roześlijmy informację do naszych klientów – czy to poprzez newsletter na stronie, czy poprzez sms. Możemy wyznaczyć ograniczoną ilość zabiegów w promocyjnej cenie, by wzmocnić przekaz i nakłonić do zapisania się na wizytę już teraz.

Wspomnienie lata

Gdy znikną upały i słoneczna pogoda będzie rzadszym zjawiskiem wiele osób zacznie rozglądać się za substytutem słońca. W pierwszej fazie będzie to związane przede wszystkim z chęcią podtrzymania zdobytej na wakacjach opalenizny, w późniejszym okresie natomiast wiele osób będzie szukać kontaktu ze światłem z powodu sezonowej depresji. Mając na uwadze ten fakt możemy opracować specjalne oferty promocyjne na korzystanie z solarium i słonecznej łączki. Jeśli już zdecydujemy się na intensywniejszą kampanię opalania warto połączyć ją z promocją kosmetyków solaryjnych. W ten sposób postawimy jednocześnie na stymulację sprzedaży usługi, jak i samych preparatów do opalania. Promując zatem usługi solaryjne możemy urządzić w naszym salonie dzień bezpiecznego opalania, w którym zaplanujemy darmowe spotkanie z osobami zainteresowanymi tym, jak powinna wyglądać pielęgnacja skóry przed i po wyjściu z solarium. Coraz popularniejsze są urządzenia typu słoneczna łączka oraz solaria kolagenowe. Te pierwsze zostały stworzone na wzór naturalnego słońca i służą przede wszystkim rewitalizacji, drugie zaś nie emitują promieni UV, a mają działanie przeciwzmarszczkowe. W przypadku obu typów urządzeń jesień jest wspaniałym czasem do ich promowania.

Tags: , ,

  • eversun - www.spaexpert.pl - sponsor bloga

    Solaria leace Solaria stojce Urzdzenia kosmetyczne do ciaa Urzdzenia kosmetyczne do twarzy
  • Podobne artykuły

    Odpowiedz , lub obserwuj wpis.

    Odpowiedź

    Musisz byZalogowany aby napisa komentarz.

    Wyposażenie Salonu Kosmetycznego
    Bądź na Bieżąco
    Wnioski do Urzędu Pracy
    Chcesz otworzyć własny salon za pieniądze z UP. Zgłoś się do nas ! Pomożemy Ci napisać wniosek. Więcej informacji TU


    Własna strona za 60 zł !!
    Rekomendacja mojsalon.pl
    salon kosmetyczny bez tajemnic

    Nowość! Teraz salony recenzowane w dziale "Wnętrza salonu" zyskują status polecanych przez naszego bloga. Szczegóły tutaj. Zgłoś także swój salon - to niepowtarzalna szansa na jego darmową promocję!
    Kontakt
    Wahasz się w wyborze sprzętu do swojego salonu kosmetycznego? Ekspert firmy Eversun służy swoim doświadczeniem. Jeśli chcesz pogadać z kimś o swoich planach i oczekujesz porady, napisz do mnie lub zadzwoń:

    Kontakt e-mail: magda@eversun.pl
    Telefon: 583500077
    W naszym sklepie
    Zapraszamy do naszego sklepu www.eversun.pl
    Interaktywnie