3 rady jak budować lojalność klienta

Już nie raz pisaliśmy, że odchodzenie naszych klientów do konkurencji, jak i tzw. jednorazowi klienci to duży problem wielu salonów. Należy powiedzieć wprost: nie zawsze jest tak, że rezygnacja klienta z naszych usług jest dyktowana słabą jakością oferty, czy umiejętności naszego personelu. Powód może leżeć m.in. w cenie zabiegów, połączonej z brakiem ukierunkowanych na potrzeby klienta promocji, czy choćby naszym niedostatecznym zainteresowaniu klientem. Dziś trochę rad na temat, jak radzić sobie z tymi kwestiami i tym samym jak budować lojalność naszych klientów. Strefa VIP, tylko dla zarejestrowanych! Aby przeczytać cały tekst zaloguj się.

Tags: , ,

  • eversun - www.spaexpert.pl - sponsor bloga

    Solaria leace Solaria stojce Urzdzenia kosmetyczne do ciaa Urzdzenia kosmetyczne do twarzy
  • Podobne artykuły

    Odpowiedz , lub obserwuj wpis.

    Odpowiedź

    Musisz byZalogowany aby napisa komentarz.

    Wyposażenie Salonu Kosmetycznego
    Bądź na Bieżąco
    Wnioski do Urzędu Pracy
    Chcesz otworzyć własny salon za pieniądze z UP. Zgłoś się do nas ! Pomożemy Ci napisać wniosek. Więcej informacji TU


    Własna strona za 60 zł !!
    Rekomendacja mojsalon.pl
    salon kosmetyczny bez tajemnic

    Nowość! Teraz salony recenzowane w dziale "Wnętrza salonu" zyskują status polecanych przez naszego bloga. Szczegóły tutaj. Zgłoś także swój salon - to niepowtarzalna szansa na jego darmową promocję!
    Kontakt
    Wahasz się w wyborze sprzętu do swojego salonu kosmetycznego? Ekspert firmy Eversun służy swoim doświadczeniem. Jeśli chcesz pogadać z kimś o swoich planach i oczekujesz porady, napisz do mnie lub zadzwoń:

    Kontakt e-mail: magda@eversun.pl
    Telefon: 583500077
    W naszym sklepie
    Zapraszamy do naszego sklepu www.eversun.pl
    Interaktywnie