Salon na piętrze – jak go uatrakcyjnić?

893163_stairs

foto sxc/autor Herman Brinkman

Wiele salonów kosmetycznych jest zlokalizowanych na piętrze. Dla samego świadczenia usług nie ma to może wielkiego znaczenia, natomiast dla jego promocji może już takowe posiadać – zwłaszcza, gdy zaniedbamy sprawy związane z przyciągnięciem uwagi potencjalnych klientów do naszego punktu. Salon zlokalizowany na piętrze nie ma witryny, często w tej samej bramie, z której można wejść do salonu, są świadczone też inne usługi, bądź znajdują się sklepy. Co zrobić, by salon był widoczny już z daleka, nawet jeśli witryny nie posiada? Jak sprawić, by osoby często przechodzące obok salonu zdawały sobie sprawę, że w pobliżu jest  gabinet kosmetyczny i że, być może, oferuje on coś dla nich interesującego?

Kluczem może być odpowiednia reklama świetlna, czyli neon. Dobrze zaprojektowany i zwracający uwagę nie tylko przejmie wiele funkcji witryny (m.in. pokaże nazwę salonu i logo, przekaże istotne dla salonu informacje, wyświetli godziny otwarcia, numer telefonu), ale też będzie posiadał te zalety, których witryna nie ma. Neon jest podświetlaną formą reklamy, a co za tym idzie, jest doskonale widoczny również po zmroku. Jest to szczególnie istotne późną jesienią i zimą, gdy nierzadko już po 16.00 zawartość niepodświetlanych witryn i szyldów jest dla przeciętnego przechodnia mniej zamująca. W sytuacji, gdy niepodświetlane formy reklamy zapewne by zawiodły, neon pokazuje swą skuteczność w pełnej krasie.

Inna sprawa to prywatność naszych klientek. Ozdabiając witrynę często chcemy uniknąć sytuacji, w której nasze klientki czułyby się niekomfortowo z powodu zaglądających przez szybę osób. Jeśli witryna ma widok na stanowiska makijażu, czy manicure to w zasadzie nie jest problem – w sytuacji, gdy witryna wychodzi na stanowisko pielęgnacji twarzy, czy fryzjerskie, sprawa wygląda trochę inaczej. Mając neon zamiast witryny większość ważnych informacji możemy umieścić właśnie na nim. Dodatkowe info, np. o aktualnych promocjach możemy zaprezentować za pomocą bannera – coraz częściej z resztą taka forma reklamy jest dodatkiem do hurtowych zakupów profesjonalnych kosmetyków i urządzeń.

Niezależnie od tego, czy nasz salon jest zlokalizowany na piętrze, czy na parterze, czy posiadamy witrynę, czy też nie – istnieją skuteczne sposoby na uwidocznienie gabinetu i zainteresowanie potencjalnego klienta. A o to w końcu chodzi.

Tags: , , ,

  • eversun - www.spaexpert.pl - sponsor bloga

    Solaria leace Solaria stojce Urzdzenia kosmetyczne do ciaa Urzdzenia kosmetyczne do twarzy
  • Podobne artykuły

    Odpowiedz , lub obserwuj wpis.

    Odpowiedź

    Musisz byZalogowany aby napisa komentarz.

    Wyposażenie Salonu Kosmetycznego
    Bądź na Bieżąco
    Wnioski do Urzędu Pracy
    Chcesz otworzyć własny salon za pieniądze z UP. Zgłoś się do nas ! Pomożemy Ci napisać wniosek. Więcej informacji TU


    Własna strona za 60 zł !!
    Rekomendacja mojsalon.pl
    salon kosmetyczny bez tajemnic

    Nowość! Teraz salony recenzowane w dziale "Wnętrza salonu" zyskują status polecanych przez naszego bloga. Szczegóły tutaj. Zgłoś także swój salon - to niepowtarzalna szansa na jego darmową promocję!
    Kontakt
    Wahasz się w wyborze sprzętu do swojego salonu kosmetycznego? Ekspert firmy Eversun służy swoim doświadczeniem. Jeśli chcesz pogadać z kimś o swoich planach i oczekujesz porady, napisz do mnie lub zadzwoń:

    Kontakt e-mail: magda@eversun.pl
    Telefon: 583500077
    W naszym sklepie
    Zapraszamy do naszego sklepu www.eversun.pl
    Interaktywnie