Salon na piętrze – jak go uatrakcyjnić?

893163_stairs

foto sxc/autor Herman Brinkman

Wiele salonów kosmetycznych jest zlokalizowanych na piętrze. Dla samego świadczenia usług nie ma to może wielkiego znaczenia, natomiast dla jego promocji może już takowe posiadać – zwłaszcza, gdy zaniedbamy sprawy związane z przyciągnięciem uwagi potencjalnych klientów do naszego punktu. Salon zlokalizowany na piętrze nie ma witryny, często w tej samej bramie, z której można wejść do salonu, są świadczone też inne usługi, bądź znajdują się sklepy. Co zrobić, by salon był widoczny już z daleka, nawet jeśli witryny nie posiada? Jak sprawić, by osoby często przechodzące obok salonu zdawały sobie sprawę, że w pobliżu jest  gabinet kosmetyczny i że, być może, oferuje on coś dla nich interesującego?

Kluczem może być odpowiednia reklama świetlna, czyli neon. Dobrze zaprojektowany i zwracający uwagę nie tylko przejmie wiele funkcji witryny (m.in. pokaże nazwę salonu i logo, przekaże istotne dla salonu informacje, wyświetli godziny otwarcia, numer telefonu), ale też będzie posiadał te zalety, których witryna nie ma. Neon jest podświetlaną formą reklamy, a co za tym idzie, jest doskonale widoczny również po zmroku. Jest to szczególnie istotne późną jesienią i zimą, gdy nierzadko już po 16.00 zawartość niepodświetlanych witryn i szyldów jest dla przeciętnego przechodnia mniej zamująca. W sytuacji, gdy niepodświetlane formy reklamy zapewne by zawiodły, neon pokazuje swą skuteczność w pełnej krasie.

Inna sprawa to prywatność naszych klientek. Ozdabiając witrynę często chcemy uniknąć sytuacji, w której nasze klientki czułyby się niekomfortowo z powodu zaglądających przez szybę osób. Jeśli witryna ma widok na stanowiska makijażu, czy manicure to w zasadzie nie jest problem – w sytuacji, gdy witryna wychodzi na stanowisko pielęgnacji twarzy, czy fryzjerskie, sprawa wygląda trochę inaczej. Mając neon zamiast witryny większość ważnych informacji możemy umieścić właśnie na nim. Dodatkowe info, np. o aktualnych promocjach możemy zaprezentować za pomocą bannera – coraz częściej z resztą taka forma reklamy jest dodatkiem do hurtowych zakupów profesjonalnych kosmetyków i urządzeń.

Niezależnie od tego, czy nasz salon jest zlokalizowany na piętrze, czy na parterze, czy posiadamy witrynę, czy też nie – istnieją skuteczne sposoby na uwidocznienie gabinetu i zainteresowanie potencjalnego klienta. A o to w końcu chodzi.

Tags: , , ,

  • eversun - www.spaexpert.pl - sponsor bloga

    Solaria leace Solaria stojce Urzdzenia kosmetyczne do ciaa Urzdzenia kosmetyczne do twarzy
  • Podobne artykuły

    Odpowiedz , lub obserwuj wpis.

    Odpowiedź

    Musisz byZalogowany aby napisa komentarz.

    Wyposażenie Salonu Kosmetycznego
      Fotele kosmetyczne i leżanki kosmetyczne.

      Fotele kosmetyczne i leżanki kosmetyczne.

      Czemu warto wybrać fotel kosmetyczny? Fotel kosmetyczny jest czy leżanka kosmetyczna lub medyczna. Fotel kosmetyczny posiada więcej funkcji. Gdy...
      Jak wybrać fotel pedicure SPA?

      Jak wybrać fotel pedicure SPA?

      Urządzenie stanowiska do pedicure SPA jest niezwykle istotnym przedsięwzięciem dla każdego salonu. Fotel do zabiegów tego typu jest często...
    Bądź na Bieżąco


    Własna strona za 60 zł !!
    Rekomendacja mojsalon.pl
    salon kosmetyczny bez tajemnic

    Nowość! Teraz salony recenzowane w dziale "Wnętrza salonu" zyskują status polecanych przez naszego bloga. Szczegóły tutaj. Zgłoś także swój salon - to niepowtarzalna szansa na jego darmową promocję!
    Kontakt
    Wahasz się w wyborze sprzętu do swojego salonu kosmetycznego? Ekspert firmy Eversun służy swoim doświadczeniem. Jeśli chcesz pogadać z kimś o swoich planach i oczekujesz porady, napisz do mnie lub zadzwoń:

    Kontakt e-mail: magda@eversun.pl
    Telefon: 583500077
    W naszym sklepie
    Zapraszamy do naszego sklepu www.eversun.pl
    Interaktywnie